Jak se co nejlépe starat o svůj web?

Mít web znamená, že je potřeba se o něj starat. Ano, trochu jako o dítě. „Samo“ se o sebe nepostará. Takže na co byste, jakožto provozovatel, neměl zapomínat?

Číst dál

Přehled online chatů pro webové stránky

Zvažujete nasadit na Váš web službu, která umožňuje online komunikaci s návštěvníky stránek? Je to dobrý nástroj přímé podpory pro stávající zákazníky i potencionální klienty. Díky online “chatovacímu okénku” můžete okamžitě reagovat na dotazy a požadavky, kontakovat návštěvníky webu, budovat svou firemní image a vztahy se zákazníky.

Číst dál

Jaká byla konference SupportDay věnovaná péči o zákazníky

Jádrem naší práce je starat se o weby našich zákazníků a řešit problémy, kterými jsou weby negativně ovlivňovány. Potřebujeme získat dostatek informací, pak navrhneme řešení, po schválení ho realizujeme a pak výsledky vyhodnotíme. Po celou dobu jsme s klientem v kontaktu a informujeme ho o postupu.

Číst dál

Newsletter Rádce pro správce

Každou středu rozesíláme část svého know-how, které jsme pracně získali během posledních let. Zadarmo každému, kdo má zájem stát se zkušeným správcem WordPressu. Není určený našim zákazníkům, nýbrž našim kolegům v oboru. Vracíme tak komunitě to, co jsme získali od jiných. Podívejte se do jeho archivu.