Přehled online chatů pro webové stránky

Zvažujete nasadit na Váš web službu, která umožňuje online komunikaci s návštěvníky stránek? Je to dobrý nástroj přímé podpory pro stávající zákazníky i potencionální klienty. Díky online “chatovacímu okénku” můžete okamžitě reagovat na dotazy a požadavky, kontakovat návštěvníky webu, budovat svou firemní image a vztahy se zákazníky.

Prošli jsme možnosti, které jsou v současné době k dispozici, včetně shrnutí některých informací a položky orientační ceny. Tu často určuje rozsah služeb, které daná online podpora umožňuje. Protože toto “okénko” zdaleka nemusí být jen chatovací, ale může být pro Vás cenným zdrojem statistických údajů a zpětnou vazbou pro možná vylepšení Vaší nabídky.

Následující seznam není vyčerpávající, ale zahrnuje nejčastěji používané či nejlépe hodnocené chaty. Je rozdělen na dvě části. V první se nachází chaty neplacené nebo ty, které nabízí základní verzi zdarma. Druhá část je seznam placených chatů.

 

Chaty zdarma:

Smartsupp: ukázka administrace chatu
Smartsupp: ukázka administrace chatu

Smartsupp

  • základní verze zdarma
  • český live chat s podporou v češtině

UiGo chat

  • vhodný zejména pro eshopy, ale i klasické stránky
  • archiv diskuzí
  • neomezený počet administrátorů
  • překlady textů
  • přijímá zprávy v době off
  • možnost měnit styly chatu

Livechatoo

  • pro jednoho operátora zdarma
  • nestahuje se
  • snadné nastavené
  • kontrolní panel
  • multichatp

Zopim live chat

  • zdarma testování a používání pro jednoho operátora
  • placená verze – více operátorů – verze LITE zdarma, ale omezené

ClickDesk

nabízí free verzi, další od 14,99 do 39,99 $

  • monitoring návštěvníků
  • základní info o návštěvnících v reálném čase (jména, e-mail, země, historie chatu, prohlížeč a odkazy
  • filtrování návštěvníků podle země, aktivity, stavu chatu a a další.

Kayako

free verze, další od  9 do 59 $ / měsíc

  • snadná implementace na web
  • komunikace z počítače, tabletu nebo mobilního telefonu
  • archivace a přepis konverzace
  • offline zprávy do e-mailu
  • i pro více stránek
  • analýza dotazu, vyhledává odpověď ve FAQ nebo databázi
Ukázka okénka online chatu
Ukázka okénka online chatu

Placené chaty:

FoxyDesk

CENA: 1 499 Kč  jednorázová platba, dožitovní licence + aktualizace

  • neomezený počet webů
  • zákaznická podpora
  • oddělení operátorů
  • předem nastavené zprávy

LimeTalk chat

CENA: vždy za 1 měsíc, podle počtu zaplacených měsíců:

6 měsíců / 6 $, rok/ 5,5 $, 2 roky/ 4,8 $, 4 roky/ 4,2 $

  • plnohodnotná zkušební verze
  • množství operátorů
  • souběžné chaty
  • počet měsíčních konverzací
  • Instant Messaging
  • historie konverzací
  • online sledování návštěvníků
  • offline zprávy
  • přizpůsobení textů a vzhledu
  • předpřipravené odpovědi
  • operátorem zahájený chat
  • automatické zprávy
  • hlídání neaktivity operátora
  • zvukové upozornění

HelpOnClick Live Chat software

CENA:  základní verze: 7,2 $/ měsíc, pokročilá: 11,2 $/ měsíc

  • podrobný monitoring provozu v reálném čase
  • předpřipravené zprávy
  • přizpůsobitelný design HTML widgetu a okno s chatem, aby odpovídaly barvám a vzhledu webu a značky
  • chat mezi operátory
  • umí převést rozhovor na jiného operátora
  • zvukové upozornění při vstupu návštěvníka do chatu
  • možno použít skutečné fotografie operátorů

LiveZilla Live

CENA: bez měsíčních poplatků, od 144,90 do 999,90 $

  • možnost tvorby živých diskusí
  • sledování návštěvníků stránek v reálném čase
  • obousměrný přenos souborů
  • formátování textu v chatu, email přepisy, statistiky
  • identifikace geografické polohy návštěvníka (město, region, země, …)

PowerIM

CENA: od 69 do 199 Kč / měsíc, při koupi na rok, od 89 do 269 Kč/ měsíc při koupi na měsíc

  • přímá komunikace s návštěvníkem webu pomocí online rychlých zpráv
  • možnost oslovit kteréhokoliv aktivního návštěvníka webu
  • monitoring pohybu aktivních návštěvníků webu
  • možnost odpovídat z mobilu
  • snadné a přehledné prostředí jak na straně potencionálního zákazníka, tak na straně správce webu
  • výběr z mnoha funkcí – 16 grafických motivů pro Váš widget, k tomu vlastní barvy, možnost umístění widgetu vpravo/vlevo, zobrazení/skrytí bubliny, vyžadovat/nevyžadovat jméno zákazníka, možnost zobrazit fotku agenta pro osobnější přístup k zákazníkovi , nastavení zvukových upozornění, nastavení jazykového prostředí widgetu, komplexní statistiky, historie konverzací
  • bezplatné aktualizace a neustálý vývoj programu
  • flexibilní technická podpora pro Českou republiku
  • typing notifications – oznamování, zda protější strana právě píše
  • snadné vložení widgetu do Vašich stránek bez dalších nákladů

Olark

CENA: od 12 do 17 $ / měsíc

  • řízení mnoha chatů najednou
  • cílený chat umožňuje nastavit pravidla pro interakci pouze se zákazníky, kteří jdou na určitou stránku nebo provádějí specifické chování (nákup v eshopu, zatavení procházení webem, vstup do košíku či jeho opuštění)
  • široká nabídka placených verzí

WebsiteAlive

CENA: 30 nebo 50 $ / měsíc, nabízí i speciální verze na přání

  • pro mobily i tablety
  • analýzy
  • plně přizpůsobitelný

LiveChat INC

CENA: od 16 do 149 $ / měsíc

  • informace o návštěvnících
  • sdílení souborů
  • časová osa
  • chatové archivy
  • oznámení
  • přepisy chatu
  • zákaz návštěvníka
  • témata oken chatu
  • logo společnosti
  • zprávy a štítky
  • jazyk
  • přizpůsobení CSS
  • tlačítka sociálních médií
  • profily agentů
  • automatické pozdravy
  • chat na Facebooku
  • inteligentní nebo ruční směrování rozhovoru
  • chatová tlačítka
  • chat na více webech
  • základní statistiky, přehledy, filtry
  • denní shrnutí
  • přehledy prostřednictvím rozhraní API

Některé další:

Přehled vznikl na základě požadavků našich zákazníků pro výběr online chatu pro jejich weby. Třeba pomůže i Vám při hledání nejvhodnějšího doplňku pro Vaše podnikání.

Další články k tématu

Jak se co nejlépe starat o svůj web?

Máte web

Znáte to, vlastníte web nebo e-shop a zjišťujete, že je kolem jeho provozu spousta starostí a práce. Často má mnoho lidí dojem, že nějak vytvoří stránky na webu a...tím celá záležitost prakticky končí. Kdo to však zkusí, ví, že tím celé dobrodružství teprve začíná… Zvláště pokud se stránky nebo obchod prudce rozvíjí, najednou...zjistíte, že potřebujete zajistit nejrůznější služby. Komunikace s hostingem, aktualizace pluginů i samotného WordPressu. Pokud není web náležitě spravován, objevují se po čase...nejrůznější chyby, např. se přestanou zobrazovat správně obrázky, přestanou fungovat odkazy, změní se umístění různých prvků apod. Může také vyvstat potřeba úprav některých...funkcí (např. přidání nové platební metody, změna formulářů atd.) nebo jen prostě zjistíte, že určité informace potřebujete přesunout na jiné místo. Nebo vyvstane nutnost napojit...web na nové služby či zajistit úpravy v souladu s novou legislativou… Dalším častým problémem bývá virová nákaza, kterou na první pohled ani nemusíte poznat. Je třeba sledovat...jakékoliv známky podezřelé aktivity. Může se projevit například náhodným přesměrováním URL adresy, odesíláním nevyžádaných zpráv nebo zobrazením hlášky antivirového programu,...který škodlivý kód na stránkách identifikoval. Web může být až do opravy vyřazen z provozu. Tady začíná být starost o web opravdu náročná a pro laika, který se IT nezabývá,...nesrozumitelná.

Svěřte svůj web odborníkům

A právě v těchto případech...se obraťte na nás - na tým WP-admin.cz. Zajišťujeme komplexní péči o váš web. Můžete se plně spolehnout na to, že sledujeme a organizujeme vše tak, aby web běžel plynule a bez...závad. Je tu ale jedno ale.
Pro to, aby vše dobře klapalo, potřebujeme vaši součinnost.

Komunikujte s námi a informujte...nás. Proč?

Když například náš klient očekává skokové navýšení přístupů, protože pořádá nějakou větší akci, prezentuje se v médiích nebo přidává aktuální a...zajímavý obsah či událost na svých stránkách, je potřebné, abychom to věděli. Protože jako externí služba nemáme přístup k mnoha interním informacím a není v našich silách...sledovat veškeré dění kolem stránek. Nejsme uživatelé stránek, ale jejich správci. Pokud jako správci od klienta nemáme dostatečně a s předstihem informace o očekávaných a předem...zajištěných aktivitách, které mají dopad na návštěvnost a používání webu, může bohužel docházet k nemilým situacím. A ty mohou být pro obě strany velice stresové, avšak zcela...zbytečné.

Několik příkladů z praxe

1) Klient, kterému spravujeme stránky, akutně požaduje řešení zpomaleného webu, který najednou často padá nebo je dokonce zcela vyřazen...z provozu. Právě probíhá důležitá akce a na jeho stránky přišlo nepočítaně více návštěvníků. Majitel stránek dopředu věděl, že akce bude probíhat a že přiláká mnoho...návštěv. Nepodal nám o tom ale žádnou informaci a v průběhu akce žádá rychlé řešení… To je však pozdě.
Řešení spočívá právě v odpovídající...přípravě webu na tuto enormní zátěž.
2) Podobně, když klient spouští nový projekt nebo kampaň. Vše prezentuje v médiích, je zřejmé, že web přiláká pozornost. Ale my o...tom nemáme ani tušení. Web činí potíže - je zpomalený, seká se (může být i nedostupný), protože nemá po technické stránce zajištěnou přípravu.
...Řešením je podání informace o spuštění nového projektu od klienta, po níž následuje  adekvátní zajištění technických příprav z naší strany. Ty spočívají v komunikaci s...hostingem, (úprava parametrů php, navýšení paměťové kapacity), dočasným vypnutím některých pluginů a spuštěním monitoringu, aby web bez problémů vydržel nápor návštěvníků....
3) Klient provozuje web bez dlouhodobé koncepce rozvoje. Neustále přichází s novými nápady na nové funkcionality, které se snažíme postupně zapracovávat. Upozorňujeme na to,...že při tomto postupu práce může nastat problém. Web se zpomaluje, aktualizace se stávají rizikovými, správa webu je velmi komplikovaná. Dlouhodobě aplikované nepromyšlené zásahy...vyžadují vysoké náklady na opravy a celkovou údržbu.
Řešením je společně schválený dlouhodobý plán rozvoje webu, kde je přesně stanoveno, co, kdy a jak...se udělá. Tím se znatelně sníží celkové náklady na provoz webu, jehož chod navíc není ohrožen.
Ve výčtu bychom mohli dále pokračovat. Poskytujeme kvalitní a komplexní...servis, poctivě se zabýváme každým požadavkem zákazníků. Naším cílem jsou skvělé, perfektně udržované a funkční weby a spokojení majitelé a uživatelé stránek. Snažíme se,...abychom maximálně snížili jakékoliv riziko spojené se zásahy na webu. Proto nás mrzí, když kvůli nedostatečné komunikaci a opomíjení sdělování podstatných skutečností nutných pro...bezchybný provoz webů, dojde k výše popsaným nepříjemným událostem. Nejlepší péči o váš web můžeme zajistit jen spolu s vámi. Když nás budete včas informovat o věcech, které...s webem zdánlivě nesouvisí, máme možnost zajistit nejlepší servis. Nebojte se na nás kdykoliv s důvěrou obrátit, společně se domluvíme a vyjasníme potřebné informace a podklady. Vy i...my tím získáme pozitivní prospěch. Web bude mít zajištěnu péči, při níž eliminujeme výskyt nepředvídatelných potíží a jeho správa se tak zbytečně...neprodraží.   Použité obrázky: zdroj Pixabay.com, Licence CC0 1.0 Universal
Přehledně o GDPR V letošním roce, přesně 25. května, vstoupí v platnost Obecné nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR (General Data Protection Regulation). Přinášíme vám shrnutí...podstatných informací se zřetelem na konkrétní dopady pro provozovatele e-shopů a dalších komerčních stránek.

Napsat komentář