⚙️ 💡 Firemní webmaster: podpora WordPress, servis webu, hosting
📥 obchod@wp-admin.cz

Přehled online chatů pro webové stránky

Zvažujete nasadit na Váš web službu, která umožňuje online komunikaci s návštěvníky stránek? Je to dobrý nástroj přímé podpory pro stávající zákazníky i potencionální klienty. Díky online “chatovacímu okénku” můžete okamžitě reagovat na dotazy a požadavky, kontakovat návštěvníky webu, budovat svou firemní image a vztahy se zákazníky.

Článek byl vydán , upraven • Autorem je Jana Šumpíková

Prošli jsme možnosti, které jsou v současné době k dispozici, včetně shrnutí některých informací a položky orientační ceny. Tu často určuje rozsah služeb, které daná online podpora umožňuje. Protože toto “okénko” zdaleka nemusí být jen chatovací, ale může být pro Vás cenným zdrojem statistických údajů a zpětnou vazbou pro možná vylepšení Vaší nabídky.

Následující seznam není vyčerpávající, ale zahrnuje nejčastěji používané či nejlépe hodnocené chaty. Je rozdělen na dvě části. V první se nachází chaty neplacené nebo ty, které nabízí základní verzi zdarma. Druhá část je seznam placených chatů.

Chaty zdarma:

Smartsupp: ukázka administrace chatu
Smartsupp: ukázka administrace chatu

Smartsupp

  • základní verze zdarma
  • český live chat s podporou v češtině

UiGo chat

  • vhodný zejména pro eshopy, ale i klasické stránky
  • archiv diskuzí
  • neomezený počet administrátorů
  • překlady textů
  • přijímá zprávy v době off
  • možnost měnit styly chatu

Livechatoo

  • pro jednoho operátora zdarma
  • nestahuje se
  • snadné nastavené
  • kontrolní panel
  • multichatp

Zopim live chat

  • zdarma testování a používání pro jednoho operátora
  • placená verze – více operátorů – verze LITE zdarma, ale omezené

ClickDesk

nabízí free verzi, další od 14,99 do 39,99 $

  • monitoring návštěvníků
  • základní info o návštěvnících v reálném čase (jména, e-mail, země, historie chatu, prohlížeč a odkazy
  • filtrování návštěvníků podle země, aktivity, stavu chatu a a další.

Kayako

free verze, další od  9 do 59 $ / měsíc

  • snadná implementace na web
  • komunikace z počítače, tabletu nebo mobilního telefonu
  • archivace a přepis konverzace
  • offline zprávy do e-mailu
  • i pro více stránek
  • analýza dotazu, vyhledává odpověď ve FAQ nebo databázi
Ukázka okénka online chatu
Ukázka okénka online chatu

Placené chaty:

FoxyDesk

CENA: 1 499 Kč  jednorázová platba, dožitovní licence + aktualizace

  • neomezený počet webů
  • zákaznická podpora
  • oddělení operátorů
  • předem nastavené zprávy

LimeTalk chat

CENA: vždy za 1 měsíc, podle počtu zaplacených měsíců:

6 měsíců / 6 $, rok/ 5,5 $, 2 roky/ 4,8 $, 4 roky/ 4,2 $

  • plnohodnotná zkušební verze
  • množství operátorů
  • souběžné chaty
  • počet měsíčních konverzací
  • Instant Messaging
  • historie konverzací
  • online sledování návštěvníků
  • offline zprávy
  • přizpůsobení textů a vzhledu
  • předpřipravené odpovědi
  • operátorem zahájený chat
  • automatické zprávy
  • hlídání neaktivity operátora
  • zvukové upozornění

HelpOnClick Live Chat software

CENA:  základní verze: 7,2 $/ měsíc, pokročilá: 11,2 $/ měsíc

  • podrobný monitoring provozu v reálném čase
  • předpřipravené zprávy
  • přizpůsobitelný design HTML widgetu a okno s chatem, aby odpovídaly barvám a vzhledu webu a značky
  • chat mezi operátory
  • umí převést rozhovor na jiného operátora
  • zvukové upozornění při vstupu návštěvníka do chatu
  • možno použít skutečné fotografie operátorů

LiveZilla Live

CENA: bez měsíčních poplatků, od 144,90 do 999,90 $

  • možnost tvorby živých diskusí
  • sledování návštěvníků stránek v reálném čase
  • obousměrný přenos souborů
  • formátování textu v chatu, email přepisy, statistiky
  • identifikace geografické polohy návštěvníka (město, region, země, …)

PowerIM

CENA: od 69 do 199 Kč / měsíc, při koupi na rok, od 89 do 269 Kč/ měsíc při koupi na měsíc

  • přímá komunikace s návštěvníkem webu pomocí online rychlých zpráv
  • možnost oslovit kteréhokoliv aktivního návštěvníka webu
  • monitoring pohybu aktivních návštěvníků webu
  • možnost odpovídat z mobilu
  • snadné a přehledné prostředí jak na straně potencionálního zákazníka, tak na straně správce webu
  • výběr z mnoha funkcí – 16 grafických motivů pro Váš widget, k tomu vlastní barvy, možnost umístění widgetu vpravo/vlevo, zobrazení/skrytí bubliny, vyžadovat/nevyžadovat jméno zákazníka, možnost zobrazit fotku agenta pro osobnější přístup k zákazníkovi , nastavení zvukových upozornění, nastavení jazykového prostředí widgetu, komplexní statistiky, historie konverzací
  • bezplatné aktualizace a neustálý vývoj programu
  • flexibilní technická podpora pro Českou republiku
  • typing notifications – oznamování, zda protější strana právě píše
  • snadné vložení widgetu do Vašich stránek bez dalších nákladů

Olark

CENA: od 12 do 17 $ / měsíc

  • řízení mnoha chatů najednou
  • cílený chat umožňuje nastavit pravidla pro interakci pouze se zákazníky, kteří jdou na určitou stránku nebo provádějí specifické chování (nákup v eshopu, zatavení procházení webem, vstup do košíku či jeho opuštění)
  • široká nabídka placených verzí

WebsiteAlive

CENA: 30 nebo 50 $ / měsíc, nabízí i speciální verze na přání

  • pro mobily i tablety
  • analýzy
  • plně přizpůsobitelný

LiveChat INC

CENA: od 16 do 149 $ / měsíc

  • informace o návštěvnících
  • sdílení souborů
  • časová osa
  • chatové archivy
  • oznámení
  • přepisy chatu
  • zákaz návštěvníka
  • témata oken chatu
  • logo společnosti
  • zprávy a štítky
  • jazyk
  • přizpůsobení CSS
  • tlačítka sociálních médií
  • profily agentů
  • automatické pozdravy
  • chat na Facebooku
  • inteligentní nebo ruční směrování rozhovoru
  • chatová tlačítka
  • chat na více webech
  • základní statistiky, přehledy, filtry
  • denní shrnutí
  • přehledy prostřednictvím rozhraní API

Některé další:

Přehled vznikl na základě požadavků našich zákazníků pro výběr online chatu pro jejich weby. Třeba pomůže i Vám při hledání nejvhodnějšího doplňku pro vaše podnikání.

Ilustrativní ikona

Měsíční správa webu na WordPressu je naší hlavní službou, podívejte se, co všechno obnáší a proč byste se o svůj web měli pravidelně starat.
Jak vám správa pomůže? 

Další články o WordPressu

Jak pracovat v Trello

Trello je webová aplikace vhodná pro organizaci úkolů a vedení projektů do určité míry složitosti. Jde o vizuální nástroj, každý úkol je reprezentován kartou, která je umístěná ve sloupci.

Přečíst

Skvělý plugin Caldera Forms pro tvorbu formulářů!

Bojíte se formulářů? Myslíte si, že jejich tvoření je strašně těžké a složité? Omyl! Čtěte dál, přesvědčíme vás o opaku. Ukážeme vám, jak si s pluginem Caldera Forms můžete vytvořit formuláře velice jednoduše, intuitivně a rychle a a ještě vás to bude bavit.

Přečíst