Učebnice WordPressu pro začátečníky + rychlá pomoc s WordPressem: +420 587 407 757 (VoIP, 9:00-17:00) nebo pomoc@wp-admin.cz 

Přehled online chatů pro webové stránky

Zvažujete nasadit na Váš web službu, která umožňuje online komunikaci s návštěvníky stránek? Je to dobrý nástroj přímé podpory pro stávající zákazníky i potencionální klienty. Díky online “chatovacímu okénku” můžete okamžitě reagovat na dotazy a požadavky, kontakovat návštěvníky webu, budovat svou firemní image a vztahy se zákazníky.

Prošli jsme možnosti, které jsou v současné době k dispozici, včetně shrnutí některých informací a položky orientační ceny. Tu často určuje rozsah služeb, které daná online podpora umožňuje. Protože toto “okénko” zdaleka nemusí být jen chatovací, ale může být pro Vás cenným zdrojem statistických údajů a zpětnou vazbou pro možná vylepšení Vaší nabídky.

Následující seznam není vyčerpávající, ale zahrnuje nejčastěji používané či nejlépe hodnocené chaty. Je rozdělen na dvě části. V první se nachází chaty neplacené nebo ty, které nabízí základní verzi zdarma. Druhá část je seznam placených chatů.

 

Chaty zdarma:

Smartsupp: ukázka administrace chatu
Smartsupp: ukázka administrace chatu

Smartsupp

  • základní verze zdarma
  • český live chat s podporou v češtině

UiGo chat

  • vhodný zejména pro eshopy, ale i klasické stránky
  • archiv diskuzí
  • neomezený počet administrátorů
  • překlady textů
  • přijímá zprávy v době off
  • možnost měnit styly chatu

Livechatoo

  • pro jednoho operátora zdarma
  • nestahuje se
  • snadné nastavené
  • kontrolní panel
  • multichatp

Zopim live chat

  • zdarma testování a používání pro jednoho operátora
  • placená verze – více operátorů – verze LITE zdarma, ale omezené

ClickDesk

nabízí free verzi, další od 14,99 do 39,99 $

  • monitoring návštěvníků
  • základní info o návštěvnících v reálném čase (jména, e-mail, země, historie chatu, prohlížeč a odkazy
  • filtrování návštěvníků podle země, aktivity, stavu chatu a a další.

Kayako

free verze, další od  9 do 59 $ / měsíc

  • snadná implementace na web
  • komunikace z počítače, tabletu nebo mobilního telefonu
  • archivace a přepis konverzace
  • offline zprávy do e-mailu
  • i pro více stránek
  • analýza dotazu, vyhledává odpověď ve FAQ nebo databázi
Ukázka okénka online chatu
Ukázka okénka online chatu

Placené chaty:

FoxyDesk

CENA: 1 499 Kč  jednorázová platba, dožitovní licence + aktualizace

  • neomezený počet webů
  • zákaznická podpora
  • oddělení operátorů
  • předem nastavené zprávy

LimeTalk chat

CENA: vždy za 1 měsíc, podle počtu zaplacených měsíců:

6 měsíců / 6 $, rok/ 5,5 $, 2 roky/ 4,8 $, 4 roky/ 4,2 $

  • plnohodnotná zkušební verze
  • množství operátorů
  • souběžné chaty
  • počet měsíčních konverzací
  • Instant Messaging
  • historie konverzací
  • online sledování návštěvníků
  • offline zprávy
  • přizpůsobení textů a vzhledu
  • předpřipravené odpovědi
  • operátorem zahájený chat
  • automatické zprávy
  • hlídání neaktivity operátora
  • zvukové upozornění

HelpOnClick Live Chat software

CENA:  základní verze: 7,2 $/ měsíc, pokročilá: 11,2 $/ měsíc

  • podrobný monitoring provozu v reálném čase
  • předpřipravené zprávy
  • přizpůsobitelný design HTML widgetu a okno s chatem, aby odpovídaly barvám a vzhledu webu a značky
  • chat mezi operátory
  • umí převést rozhovor na jiného operátora
  • zvukové upozornění při vstupu návštěvníka do chatu
  • možno použít skutečné fotografie operátorů

LiveZilla Live

CENA: bez měsíčních poplatků, od 144,90 do 999,90 $

  • možnost tvorby živých diskusí
  • sledování návštěvníků stránek v reálném čase
  • obousměrný přenos souborů
  • formátování textu v chatu, email přepisy, statistiky
  • identifikace geografické polohy návštěvníka (město, region, země, …)

PowerIM

CENA: od 69 do 199 Kč / měsíc, při koupi na rok, od 89 do 269 Kč/ měsíc při koupi na měsíc

  • přímá komunikace s návštěvníkem webu pomocí online rychlých zpráv
  • možnost oslovit kteréhokoliv aktivního návštěvníka webu
  • monitoring pohybu aktivních návštěvníků webu
  • možnost odpovídat z mobilu
  • snadné a přehledné prostředí jak na straně potencionálního zákazníka, tak na straně správce webu
  • výběr z mnoha funkcí – 16 grafických motivů pro Váš widget, k tomu vlastní barvy, možnost umístění widgetu vpravo/vlevo, zobrazení/skrytí bubliny, vyžadovat/nevyžadovat jméno zákazníka, možnost zobrazit fotku agenta pro osobnější přístup k zákazníkovi , nastavení zvukových upozornění, nastavení jazykového prostředí widgetu, komplexní statistiky, historie konverzací
  • bezplatné aktualizace a neustálý vývoj programu
  • flexibilní technická podpora pro Českou republiku
  • typing notifications – oznamování, zda protější strana právě píše
  • snadné vložení widgetu do Vašich stránek bez dalších nákladů

Olark

CENA: od 12 do 17 $ / měsíc

  • řízení mnoha chatů najednou
  • cílený chat umožňuje nastavit pravidla pro interakci pouze se zákazníky, kteří jdou na určitou stránku nebo provádějí specifické chování (nákup v eshopu, zatavení procházení webem, vstup do košíku či jeho opuštění)
  • široká nabídka placených verzí

WebsiteAlive

CENA: 30 nebo 50 $ / měsíc, nabízí i speciální verze na přání

  • pro mobily i tablety
  • analýzy
  • plně přizpůsobitelný

LiveChat INC

CENA: od 16 do 149 $ / měsíc

  • informace o návštěvnících
  • sdílení souborů
  • časová osa
  • chatové archivy
  • oznámení
  • přepisy chatu
  • zákaz návštěvníka
  • témata oken chatu
  • logo společnosti
  • zprávy a štítky
  • jazyk
  • přizpůsobení CSS
  • tlačítka sociálních médií
  • profily agentů
  • automatické pozdravy
  • chat na Facebooku
  • inteligentní nebo ruční směrování rozhovoru
  • chatová tlačítka
  • chat na více webech
  • základní statistiky, přehledy, filtry
  • denní shrnutí
  • přehledy prostřednictvím rozhraní API

Některé další:

Přehled vznikl na základě požadavků našich zákazníků pro výběr online chatu pro jejich weby. Třeba pomůže i Vám při hledání nejvhodnějšího doplňku pro Vaše podnikání.

Další články k tématu

Jaká byla konference SupportDay věnovaná péči o zákazníky Jádrem naší práce je starat se o weby našich zákazníků a řešit problémy, kterými jsou weby negativně ovlivňovány. Potřebujeme získat dostatek informací, pak navrhneme řešení, po...schválení ho realizujeme a pak výsledky vyhodnotíme. Po celou dobu jsme s klientem v kontaktu a informujeme ho o postupu.

Napsat komentář

E-mailem: WordPress a podnikání

Vlastimil OttStaráme se o spoustu webů běžících na WordPressu (včetně WooCommerce). V tomto newsletteru vám budu radit, jak svůj web vylepšovat. Dozvíte se, jak využívat WordPress v podnikání.