Kontaktní formulář ve WordPressu posílá poptávky do spamu: jak to opravit?
Končí vám e-maily někde v černé díře, nedorazí vám do inboxu? Problém může být jak při odesílání, tak při doručování zpráv.
Končí vám e-maily někde v černé díře, nedorazí vám do inboxu? Problém může být jak při odesílání, tak při doručování zpráv.
Každý správce WordPressu chce mít jistotu, že je jeho web v pohodě – rychlý, funkční a zabezpečený. Nedělejme si falešné iluze – nic z toho se nestane samo a taky to nevydrží na věky. Je potřeba se o kondici webu starat, hlídat ji a vylepšovat.
Občas se můžete s WordPressem dostat do situace, kdy přestane poslouchat a začne se chovat zvláštně. Něco jako puberťák, když má (nebo nemá?) svůj den. Odhalit, co je špatně s puberťákem, je skoro nemožné, ale u WordPressu to tak bezvýchodná situace není.
My jako správci nemůžeme připustit, aby weby našich zákazníků byly pomalé! Já to považuju za svůj trvalý úkol, ba dokonce úkol stavovské cti. (Jo vím, že správci WordPressu žádný společenský „stav“ nejsou, ale to můj negativní postoj k pomalým webům nemění :-))
Když web jede pomalu a nebo tušíte, že to není úplně ono, potřebovali byste vědět, kde s úpravami začít. Vyměnit hosting, přidat pluginy, ubrat pluginy, vyměnit pluginy?