Obrátil se na nás zákazník provozující e-shop s požadavky na úpravu nákupního procesu. Jednalo se zejména o úpravy pokladny, v menší míře pak úpravy košíku.
Složité úpravy košíku a pokladny
Klíčový byl požadavek na odstranění dopravy ve fázi mezisoučtu v košíku. Doprava a platba se tedy měly zobrazovat až v pokladně. Doprava se v adminu dá jednoduše skrýt, je však problém, že tím se schovají možnosti i v pokladně, dokud zákazník nezačne vyplňovat adresu, což je nežádoucí. V našem případě měly být možnosti viditelné před tím, než začne zákazník údaje vyplňovat.
Dále se přihlášeným zákazníkům objevovala v mezisoučtu košíku vlastní adresa, místo možností plateb, která byla navíc velmi blízko adrese skladu pro osobní vyzvednutí, což vytvářelo zmatek. Dostali jsme tedy požadavek na její odstranění.
![Úpravy pokladny a košíku ve WooCommerce 1 Mezisoučet košíku](https://wp-admin.cz/wp-content/uploads/2022/11/kosik2.png)
Úpravy pokladny byly rozsáhlejší. Jednalo se částečně o úpravy vizuálního charakteru – přesunutí a zvýraznění tlačítek či možností, dále pak chybějící dobírka v pokladně, nefunkční e-mail se sledováním zásilky, chybějící plugin pro snazší vyhledávání adres nebo upravení platby ve vybrané měně.
![Úpravy pokladny a košíku ve WooCommerce 2 Doprava](https://wp-admin.cz/wp-content/uploads/2022/11/doprava.png)
![Úpravy pokladny a košíku ve WooCommerce 3 Platební metody](https://wp-admin.cz/wp-content/uploads/2022/11/platebni-metody.png)
Většina úprav probíhala v rámci podřízené šablony a s využitím hooků. Doplnili jsme ikony pro dopravní metody a zjednodušili rozhraní pokladny. Většina požadavků byla velmi detailních a splnění vyžadovalo velkou míru pečlivosti a testování.