Obrátil se na nás zákazník provozující e-shop s požadavky na úpravu nákupního procesu. Jednalo se zejména o úpravy pokladny, v menší míře pak úpravy košíku.
Složité úpravy košíku a pokladny
Klíčový byl požadavek na odstranění dopravy ve fázi mezisoučtu v košíku. Doprava a platba se tedy měly zobrazovat až v pokladně. Doprava se v adminu dá jednoduše skrýt, je však problém, že tím se schovají možnosti i v pokladně, dokud zákazník nezačne vyplňovat adresu, což je nežádoucí. V našem případě měly být možnosti viditelné před tím, než začne zákazník údaje vyplňovat.
Dále se přihlášeným zákazníkům objevovala v mezisoučtu košíku vlastní adresa, místo možností plateb, která byla navíc velmi blízko adrese skladu pro osobní vyzvednutí, což vytvářelo zmatek. Dostali jsme tedy požadavek na její odstranění.
Úpravy pokladny byly rozsáhlejší. Jednalo se částečně o úpravy vizuálního charakteru – přesunutí a zvýraznění tlačítek či možností, dále pak chybějící dobírka v pokladně, nefunkční e-mail se sledováním zásilky, chybějící plugin pro snazší vyhledávání adres nebo upravení platby ve vybrané měně.
Většina úprav probíhala v rámci podřízené šablony a s využitím hooků. Doplnili jsme ikony pro dopravní metody a zjednodušili rozhraní pokladny. Většina požadavků byla velmi detailních a splnění vyžadovalo velkou míru pečlivosti a testování.