Úpravy pokladny a košíku ve WooCommerce

Obrátil se na nás zákazník provozující e-shop s požadavky na úpravu nákupního procesu. Jednalo se zejména o úpravy pokladny, v menší míře pak úpravy košíku.

Složité úpravy košíku a pokladny

Klíčový byl požadavek na odstranění dopravy ve fázi mezisoučtu v košíku. Doprava a platba se tedy měly zobrazovat až v pokladně. Doprava se v adminu dá jednoduše skrýt, je však problém, že tím se schovají možnosti i v pokladně, dokud zákazník nezačne vyplňovat adresu, což je nežádoucí. V našem případě měly být možnosti viditelné před tím, než začne zákazník údaje vyplňovat.

Dále se přihlášeným zákazníkům objevovala v mezisoučtu košíku vlastní adresa, místo možností plateb, která byla navíc velmi blízko adrese skladu pro osobní vyzvednutí, což vytvářelo zmatek. Dostali jsme tedy požadavek na její odstranění.

Mezisoučet košíku
Mezisoučet košíku

Úpravy pokladny byly rozsáhlejší. Jednalo se částečně o úpravy vizuálního charakteru – přesunutí a zvýraznění tlačítek či možností, dále pak chybějící dobírka v pokladně, nefunkční e-mail se sledováním zásilky, chybějící plugin pro snazší vyhledávání adres nebo upravení platby ve vybrané měně.

Doprava
Doprava
Platební metody
Platební metody

Většina úprav probíhala v rámci podřízené šablony a s využitím hooků. Doplnili jsme ikony pro dopravní metody a zjednodušili rozhraní pokladny. Většina požadavků byla velmi detailních a splnění vyžadovalo velkou míru pečlivosti a testování.

    

Newsletter Rádce pro správce

Každou středu rozesíláme část svého know-how, které jsme pracně získali během posledních let. Zadarmo každému, kdo má zájem stát se zkušeným správcem WordPressu. Není určený našim zákazníkům, nýbrž našim kolegům v oboru. Vracíme tak komunitě to, co jsme získali od jiných. Podívejte se do jeho archivu.