Úpravy a programování WooCommerce
Chová se váš e-shop jinak, než máte v plánu? Potřebujete upravit výpis produktů, nákupní proces, přidat platební bránu nebo byste rádi zavedli velkoobchodní prodej? Nebo potřebujete chování nastavit pro prodej fyzických a virtuálních produktů, a to s využitím slevových nebo dárkových kupónů? Zvažujete prodej do evropských zemí, budete chtít nastavit dopravce pro Slovensko, Německo, Polsko nebo jiné země?
Pracuje se na něm už několik měsíců nebo dokonce více než rok. Stále se přidávají nové funkce, testují se nové pluginy, řeší se kolize mezi pluginy a kolize vzniklé novými verzemi. Rozhraní je pomalé, nabobtnalé, špatně ovladatelné, zaměstnanci mají vytvořené vlastní kličky a postupy, protože chybí standardizace a dokumentace, zaškolení nové obsluhy je náročné.
Na webu je maximálně několik málo objednávek, většina na dobírku nebo osobním odběrem. Přesto je velká pozornost věnována zprovoznění platební brány a šesti druhům dopravy (PPL, DHL, Messenger, klidně i Fedex, když to půjde).
Neexistují zákaznické persony, takže funkce se přidávají stylem „tohle tam ještě nemáme a mohlo by se to hodit“. Nikdo neví nebo nestanovil, pro jaké návštěvníky je web určený, co jim má nabídnout a jak má fungovat. Chybí strategie pro práci s návštěvníky – co vlastně chtějí, v jaké formě, odkud přijdou, zda se s nimi bude systematicky pracovat v přednákupní, i v případné ponákupní fázi.
Už stačí, ne? Nepotřebujete náhodou pomoct?
WooCommerce úpravy
Přebíráme do správy e-shopy na WooCommerce a přidáváme jim nové funkce, řešíme provozní problémy, programujeme jejich chování na míru. Integrujeme aplikace třetích stran, vybíráme a nastavujeme vhodné pluginy. Pomůžem vá mse strategií a plánováním – máme s tím dost zkušeností.
Integrace platebních bran: pluginy Toretu, Comgate, Gopay, Stripe a jakékoliv další
Doprava podle různých dopravců, zdarma, placená podle výše objednávky
Různé výše daní a DPH, podle geografie (Německo, Rakousko)
Přepínání jazyků a měn, např. CZK-EUR, synchronizace aktuálního kurzu eura
Nastavení e-shopu ve všech ohledech
Optimalizace běhu a vyladění procesů pro obsluhu e-shopu
Úprava průchodu objednávkou a pokladny
Oprava chyb, vylepšení responzivní verze
Pokročilé cachování a optimalizace dotazů do databáze
Restrukturalizace obsahu (taxonomií)
Úprava šablon vzhledu
úprava šablon e-mailů
Vylepšení mobilní verze e-shopu
Slevové body, kupony, odměny za nákupy a jejich čerpání, dárkové poukazy, recenzní bodový systém
Napojení statistických a analytických nástroj, měřicích skriptů a pixelů
Doplnění strukturovaných dat
Doplnění datalayerů + nastavení v analytice (GTM, Matomo)
Datové vrstvy – v GA4 se zobrazuje vyhodnocení statistik obchodu, obrat, vložení do košíku, purchase, zobrazení produktu, jiné eventy –> business přehledy
Velkoobchodní prodej produktů – úprava procesů e-shopu
registrace po schválení shop managerem
registrace pouze na základě IČ (online kontrola vůči ARESu)
více cenových úrovní podle skupiny, do které obchodník patří
Nastavení speciálních variant produktů, produktových balíčků, kombinace fyzických a virtuálních balíčků
Prodej online kurzů, kurzů na objednávku, speciální formy prodeje nebo registrace bez platby
Pokročilé filtrování podle kritérií a různých matic
Pravidelný hromadný import produktů (noční aktualizace)
Napojení ekonomických a účetních programů – Money, Fakturoid, oprava číselných řad u objednávek, archivace objednávek z předchozích let, vytvoření přehledu objednávek podle dopravce (jedna stránka Česká pošta, další stránka Zásilkovna apod.)
Integrace automatizačních platforem Zapier, Make, AppLinth apod.
Napojení na newslettery a integrace do CRM a jiných informačních systémů