Zrychlení a celková optimalizace webu

Náš zákazník provozoval web, který působil hezky, ale měl jeden velký a podstatný nedostatek. Pomalu se načítal, což působilo značné komplikace nejen návštěvníkům a uživatelům webu, ale i při samotné administraci. Za úkol jsme tedy měli zmapovat situaci a podle možností web co nejvíce zrychlit. Přečtěte si, jak se nám to povedlo.
Jana ŠumpíkováRead more

Kurzy vaření v e-shopu šéfkuchaře

Na naši firmu se obrátil mladý šéfkuchař, který prodává kvalitní maso a učí jeho správné úpravě prostřednictvím kurzů vaření. Potřeboval vytvořit stránky, které by jeho kuchařské umění nejen vhodně reprezentovaly, ale nabídly i možnost koupě těchto speciálních kurzů s odborným výkladem, které nabízí zvláště pro labužníky.
Jana ŠumpíkováRead more

Web pro využití věrnostní karty

Web dobrakartacoop.cz propaguje kartu věrnostního programu družstva COOP. Věrnostní program nabízí tři různé typy nabídek (slevy, nákupy a karta). Tyto nabídky využívají zákazníci, kteří jsou odměňováni za nákupy a sbírají body. Původní web neběžel na WordPressu.
Jana ŠumpíkováRead more

E-shop s medicinálními houbami

Pro web superionherbs.cz jsme vykonali mnoho různorodých činností. Přáním zákazníka byla hezká a spolehlivě funkční webová prezentace a e-shop. A to jak v české, tak slovenské verzi.
Jana ŠumpíkováRead more

Každý detail dělá web

Klient se na nás obrátil s požadavkem nastavení měření transakcí Skliku a dále žádal o provedení různých drobných změn vzhledu. Víme, že na webu je každý detail důležitý, protože dohromady tvoří jedinečný celek, který na návštěvníka zapůsobí určitým dojmem. Proto jsme na webu provedli nezbytné zásahy.
Jana ŠumpíkováRead more